Sedadvc aşağıda olması farklı bişey dediğiniz gibi aşağı baskı olayı başka bısey. Benımde 28’den berı asağıda ama aşağı baskı 32. Haftada başladı bı gıttım benım hıssetmedıgım sancılar cıktı keşke doğum öyle kolay olsa sadece baskı hissiyatı ve çiş hissi oluyo sürekli meğer onlarda yalancı sancıymış ilaçlardan sonra daha hiç aşağı baskı yapmadı doktorum aşağı baskı yaparsa hemen gel dedi açılmayı tetikler dedi