nnesliihan1 Kızlar 8 haftalık olcam ve hala kahverengi akıntım var Progestan kullanıyorum ağızdan alıyorım Lekenin sebebi nedir doktorum bi sıkıntı olmafığını söylemişti Ama merak ediyorım kontrolümüde var daha ayın 31inde gidicem Aranızda yaşayan var mı
Eminecakirkoca nnesliihan1 sizinle aynı dertteyim 7 haftalık ve progestan kullanıyorum 12 haftada serklaj planlamam var ve bugün çamaşırımda kan lekesi vardı tırnak üstü kadar diyebilirim doktorum pregostonu kullanmaya devam et çoğlırsa gel dedi bende çelişki içindeyim
Eminecakirkoca nnesliihan1 progestanı ağızdan aldım ve beni resmen sarhoş gibi yaptı çoğu kişide bu durumdan şikayetçi fitil olarak kullanıyorum doktorum fitil olarak kullan dedi bir sorun yaşamıyorum sizin nasıl
aydinecemm nnesliihan1 benimde 5. Haftadan beri kanamam olduğu için progestan kullanıyorum şuan 8+4 üm fakat ağızdan aldığım için bütün gün uyuyordum beni çok kötü yaptı şuan günde 3 kere fitil olarak kullanıyorum 100 mg ayın 16 sında randevum var inşallah bir sorun yoktur
nnesliihan1 Eminecakirkoca bende ilk fitil olarak kullanıyordum Geçen hafta bi anda kan geldi ve miligramını yükseltip ağızdan al dedi doktorum Ve bende aynı şeylerden şikayetçiyim Sarhoş gibi oluyorum kullanınca