Arkadaşlar bana dua eder misiniz? 32 haftalık gebeyim şuan hastaneden yazıyorum sancılarım var lekelenmelerim var yatış verildi erken doğum riskim var durdurmaya çalışıyorlar ilaç veriyorlar çok korkuyorum daha çok küçük 1750gr olmuş dualarınızda banada yer verir msnz?