Kızlar burada okuduğum kadarıyla hep 37 de vs yapılıyormuş çatı ama doktor bana bugün yaptı hiç acımıyor bu arada rahat olun. Normal doğum yapabileceğimi söyledi. Hatta yarım santim açıklık varmış e bu haftada bu normal mi? Doktor normal diyor doğumunun kolay olacağını gösterir bu diyor. Şimdiden de ilişki yaşarken eşin içine boşalsın vs diyor birde. Ya bu şekilde erken doğurursam ne olacak? Bir fikri olan var mı?