Eltb Merhaba arkadaşlar, şu an 8 haftalık hamileyim ve aşırı şişkinlik ve kabızlık çekiyorum. Aranızda yaşayan var mı ne iyi gelir?
Niloyaaaaa Eltb bende yaşamıştım gebeliği in başlarında ve doktoruma söylediğimde gebelikte kabızlık istemiyoruz o yüzden sana probiyotik yazıcam demişti hap şeklinde onu kullandım
ngksu Eltb çok çok normal 14-15. Haftaya kadar sürmüştü bende gebeyken hep bi kabız hali oluyo zaten ishalde oluyo arada ama uzun sürerse sıkıntı hatta sonlara doğru demir ilacı kullanıcaksınız sizi hem kabız yapıcak hem siyah renkte çıkarıcak o yüzden çok normal
NurABE Eltb aşırı şişkinlik ve kabızlık sorunu yaşadım vitamin ilacımı değiştirdim sen hangisini kullanıyorsun? Ayrıca her sabah uyandığımda aç karnına üzüm yedim çok faydası oldu
esca344 Eltb bana doğal yollar hiçbir şekilde fayda etmedi duphalac verdi doktorum gerçekten bi tek o iyi geldi zaten içeriğinde sakınca yok bebeklere dahi verilen bir şurup
Minikkalplerinannesi Bende yaşıyorum, ama doğal olarak geçirmek benim için zor oluyor.. Kötü olduğumda duphalac kullanıyorum, doktorumun tavsiyesiyle
Srp53 esca344 nasıl kullanıyorsunuz şurubu ? Ve kullandığınız gün aralıkları nasıl ben de 12 haftalığım 11. Haftaya girer girmez kabızlık yüklendi sanki. Şurubu almıştım ama hiç kullanmadım gerek duymadım hiç şimdiye kadar.
esca344 Srp53 şurubun kapağı var canım günde 2 ölçek demişti bana sen de sor istersen doktora bana sadece o fayda etti kayısı falan hiçbir şey fayda etmiyor çok zor gerçekten
-Merve07 Eltb Fazlasıyla çektiğim acı oldu diyebilirim doktorum bol su içmemi ve kuru kayısı yememi söylemişti ihmal etmeden günlük 2,3 tane yedim peşine de su içtim bol bol. Düzeldi çok şükür
Eltb -Merve07 doktor bana da su ve kayısı önerdi ama ben mide bulantılarımdan dolayı su içemiyorum. Umarım şurup fayda eder
NurABE Eltb olabilir ben decavit kullanıyordum aşırı şişkinlik gaz yaptı doktora söyledim ilacı değiştirdi rahatladm