Yenianness ben seker yüklemesi yaptırmadım sürekli kan değerlerime baktırdım sıkıntı yoktu şekerim iyiydi ama 36 da cocugun bir hafta önden gittiğini öğrendik tekrar aclık kanıma bakıldıgında sekerim 105 cıktı diyete basladım ikinci gün sağlık ocagında ölcüm yaptırdım sonralarda diyete devam edip kendim evde ölctüm sürekli aclık tokluk olarak bir hafta sonra doktora gösterdiğimde iyi oldugunu sekerimde sıkıntı olmadıgını ama dikkat etmeye devam etmemi söyledi