36 haftalikken gün aldık ikinci sezeryan dogumum olacak Allahın izniyle hep erteledim 19 ağustos sezeryan tarihi heyecan kaygı stres korku hepsi. Bir arada iki gündür rahimde ciddi ağrı var bebek ters belki ondandır eşimde mecburi şehir dışında bir günlüğüne iş gereği korkudan kalkıp hazırladım çantayı 5 adet 5 li takim 1 tane isimli 11 li hastane çıkışı 2 tulum 2 kolsuz zibin bir uzun kollu 4 battaniye ağız mendili önlük mama veririm orada diye eldiven 3 adet çorap 3 adet ama zaten takımlarda çorap ta eldivenle var yapışık şekilde 5 li takımdan birini hemşireye versem birde. Battaniye vericem söyle aşağıya bırakıyorum yeterlimi 2 adet bez de koydum ıslak mendil ve pudra ya gerek varmi hemşireye vermek için