Hanımlar hayırlı geceler nasılsınız iyisiniz inşallah hepiniz muhteşem anneler olacaksınız buna eminim🥰❤️ soruma gelecek olursak ikinci gebeliğim oğlumda karnım olması gerektiği gibi büyüdü en azından çevrem öyle diyo ama çok karnım vardı bu bebişim kız sadece alt karnım var hareketlerini de aşşa da hissediyorum görenler senin karnın niye aşşa da doktoruna söyle falan diyo benimle aynı durumda olan var mı büyükçe normal karna dönüşür mü