CeylanCagan açıldı evet. Şöyle ki 22 aylık oğlum var. Ve oğlumdan edindiğim tecrübeye göre bu tarz alt değiştirme yerleri kesinlikle kullanılmıyor avm de bile çok riskli diyebilirim yüksek, korunaksız ve değiştirmesi gerçekten çok zor oluyor. Çocuk büyüdükçe inanılmaz hareketli oluyor çünkü. Ama dolap ve şifonyer olarak kullanışlı. Yine naçizane fikrim anne yanında kullanacağınız beşik dışında bu tarz beşikte çok olumlu değil. Ben 10 aylıkken odasını ayırdım oğlumun ve yürüyemiylrdu daha emekliyordu. Montesorri dediğimiz yerden yarakta yattı. Kendi girip çıkabiliyordu düşme tehlikesi yoktu ve hala da öyle yatıyor. Uyandığında emekleyerek odamıza gelir bizi uyandırırdı sesiyle. Kesinlikle beşikte uzun uzun durmaması taraftarıyım tırmanma düşme vakaları çok oluyor. Ki odasını bilerek bilinçlenmeden ayırmak istediğim için beşikle ayıramazdım. Uyandığında bizi göremeyince bide hareket alannnda keşfedip bakamayacağı yanımıza gelemeyeceği için korku yüklemesi olurdu özgüveni düşük olurdu diye düşünüyorum. Bnm yatak odamla yatağımla bağı olmadan kendi odasında yatağında büyüyen bir çocuk olmuş oldu ve uyku eğitimine bile gerek kalmadan herşeye adapte oldu.