Medicana da. Mustafa melih erkana gidiyorum. Yani iyidir hoştur ama tersi pis 😂 pek naz cekmez nazlıysan. Ben biraz evhamliydim. Zor katlandi bence bana. Son 2 haftam kaldi. Dogursa da kurtulsam diyo olabilir 😂😂 yine de tibbi bakis acisi cogu doktora gore cok iyidir. Sakindir. Gereksiz müdahale etmez. Cok şükür biz 37 haftalik olduysak onun sayesinde