Nlla hiç korkun olmasın bebeğin yeri artık ona dar geliyor yerinide genişletmek için sürekli hareket ediyordur. Benimki 27 haftada sertleşmeye başladı 33. Haftada dahada belli oldu bu da gayet normal bir durummuş çunku kemikleri yavaştan sertleşiyor. Ben geçen hafta nst ye girdim hatta sancıda göründü kağıtta ama herhangi birşey hissetmedim . Bebeğin keyfine göre doğum oluyormuş😂kimisi sıkılıp bir an önce kollarımıza kavuşmaya çalişiyorlar. Kendinizi üzmeyin stres yapmayın Allahın izniyle herşey güzel geçecektir . Rabbim sağlıkla kucağiniza almayı nasip etsin