İzmir Karşıyaka Bahçeşehir kolejin otoparkında 2 senedir her gece yüksek ses çıkaran bir tayfa var. Her gece hiç durmaksızın ses çıkarıyorlar, ya egzoz sesi ya da yüksek müzik sesi. Polisi çağırıyoruz, eskiden gelip dağıtırlardı artık o da yok. Tahammülüm kalmadı artık çok bıktım, hamileyim sinirlerim artık tavan yapıyor. Belediye, polis her yere şikayet yazdık tık yok. Çok bıktım artık bu ses psikolojimi bozuyor artık dayanamıyorum. Halime olmazsam neyse ama artık karnıma kramplar giriyor.