Arkadaşlar su gelince doğum başlangıcı diyoruz değil mi? Peki bu su gelmesi ardından sırayla ne yapılıyor? Birden boşalırcasına akarsa duş aldık diyelim depend gibi bir şey takmali değil mi gidilen arabayı batirmamak için? Yani çok acemiyim beni aydınlatabilir misiniz ve önerileriniz olur mu? Meryem suresi vs okumaya vaktim olur mu mesela