aybukee10 evet çok normal ilk bir hafta bunu yaşayacaksınız özellikle ondan sonra belli bir süre kesilecek ve doğuma kadar aralıklı olarak artacak devam edecek ya da kesilecek bebek büyüdükçe bu durum daha çok yaşanacak Serklaj olduktan sonra sürekli bunu Yaşamama rağmen doktor müdahale etmeseydi bebeğim de olmayacaktı 37 haftada doğdum farklı bir sebep