Ya ben fitili koyamadım biraz içerde kaldı sonra çıkarmaya çalıştım çünkü ittiremedim girmiyordu yani çıkardım biraz erimiş olarak çıktı hatta içindeki sıvısı bastırdığımda akıyordu ben şimdi tekrar koyayımmı başka yoksa biraz olsun almışmıdır bu akşamlık almasam mı😏😏