Sevvalll42 Kızlar 20 haftalık olduk çocuk hala aşağıda normalmi bu ya dün detaylıya girdik şükür herşey iyi sormayı unuttum bu dururmu bide galiba benden süt geliyo doktor çok az geliyosa bişey olmaz dedi iç çamaşırımda farkettim geldiğini bişey olmaz inşallah ilkindede gelmişti bu arada ilkini 6 aylık erken doğum yaptım yaşamıyo
hatseum12 Sevvalll42 aşağıda olduğunu nasıl hissediyorsunuz bende bazen karnımın altında bişeyler hissediyorum ama anlamıyorum
Ecekrk Sevvalll42 benimde 16 haftadan beri aşağıda ve baş aşağı öylesi kasıklarımda hareketlerini hissediyorum 28 haftadayız şimdi aşağıda olması daha zor devamlı ağrım var ama bebeğe bir zararı yok yani aşağıda olmasının zaten bir risk olsa doktorun kendi söyler
Bo16 Benimde öle canı isteyince yukarı çıkıyor cani isteyince aşağıya sürekli vuruyor pozisyona göre kayıyor uyurken 20 hafta benimde
Dilekveuzum Bende 21 haftalık oldum, geçen gün detaylı ultrasona girdim. Bazen göbek deliğimin altında, sağında solunda kıpırdama oluyor. Çok nadir göbek deliğinin üstünde hareket oluyor. Şu an ufak yeri bol dedi doktor her tarafta hissedebilirsin dedi.
Dilekveuzum Sevvalll42 normal bu haftalarda oralarda takılıyor, büyüdükçe yayılıyor. Az az süt gelmesi de normal bu arada
Dilekveuzum Sevvalll42 içinizi ferah tutun ve kötüyü çağırmayın 🪄🌸 Allah’ın izniyle inşallah yolunda sağlıkla devam eder. Doktorunuzda sorun olmadığını söylemiş zaten ne güzel ❤️