Merhaba kızlar,
37.haftadayım bebeğim hala kanala girmemiş, doktorum bu muayeneye kadar normal doğumu desteklerken bu sefer 40.haftayı beklemeyiz 38-39 da bebeği alırız dedi 😔 canım çok sıkkın, bir öneriniz var mı? Sizin bebekleriniz ne zaman kanala girdi 😔