Çok az kaldı zaman çok hızlı geçti şükür çok bir sıkıntım yok sadece şiddetli mide yanmalarım ve kusmam devam ediyor doğuma kadar kusacağım sanırım🙈 bebek baş aşağı pozisyonda ama yine de hareketleri genelde hep aşağıda hissediyorum sizinde öyle mi sizlerin nasıl gidiyor 🤗