Ben sırf görüntüsüden dolayı yoyko aldım.Şu bej rengi olanından.Kumaşı hışırtılı bi kumaş değil gayet güzel.Denemek için açtık kurduk biz çok beğendik.Ama sırf renginden dolayı bunu almasam elele madre alırdım.Ben aldığımda o kadar fiyat farkı yoktu şimdi yoykonun fiyatı uçmuş.O kadar fark vermeye gerek yok