Buse_07 ben yapmadım..aradan 3 yıl gibi bir süre geçmesi gerekiyor sanırımmm ve her doktor yapmıyor riskli bir durum olduğu için.. ve her durumda yapmıyorlar, benim 5 yıl 3 olacak ama ssvd şansım yokmus ilk doğumda suni ve fitile rağmen acılma gerçeklesmeyip.sezeryana alindigim için ikinci doğumda da açılma olması zormuş o yüzden doktor asla yapamazsın dedi.. ( doktorum ssvd yapan bir doktor olmasına rağmen)