emirtimr1 kızlar öğlen 3 de sezaryenle doğum oldu bu saat oldu hala sonda takılı ve hareket etmedim bu süreç böyle mi hiç bilgim yok ilk doğumum
Sumruhazal emirtimr1 bırde sonta çıkınca uyusuklugun gecınce kaldırıyorlar bırde kayısı suyu iç gazın cıksın
Sumruhazal Çok şu ıcmen lazım çıkartılması ıcın canım 3 lıtre su tüket demıstı bana hemsıre dolu olunca cıkartıyorlarmıs hayırlı olsun 😍
emirtimr1 Sumruhazal askım iki deta sondayı boşalttıkar o poşeti diyim şuan 3. dolmak üzere 🥲🥲 bol bol nescafe içiyorum ve baya bi su içtim litresini bilmiyorum yalan olmasın 😅
Sumruhazal emirtimr1 o zaman fıkrım yok canım herkesın farklı işliyor bir sor ıstersen gelen hemşireye
Nurse2121 Yenianneee80 bana uyanık takıldı acımadı ama isterseniz doktorunuza diyim hemşireye uyusunca taktırın