Merhaba arkadaşlar, kızımıza Türkçe isim düşünüyoruz. Aslında kafamızda birkaç alternatif var ama başka önerilere de açığız. Oğlumuzun ismi Ege Yağız, kızımıza da çift isim düşünüyoruz. ‘Gökçe, İlay, Ilgın. Elçin, Buğlem’ beğendiğimiz isimlerden birkaçı. Sizce hangisi güzel ya da farklı öneriniz var mı