Sunshine48 Korktum bugün mecburi bi kaç saat boyunca sandalyede oturmak zorunda kaldım 12+2 yiz eve geldikten sonra karın ağrım ve sol kasığımda biraz ağrı var belim falan ağrıyor kötü bişey toktur değil mi 😔 bir düşük yaptım öncesinde çok korkuyorum o yüzden