Kızlar 25+0 hamileyim.3gündür sancım oluyordu.Bebek sağ tarafıma toplanıp karnım sertleşip acı veriyordu.Bugün devlet acile gittim.Ordaki hemşire direk parmağıyla muayene etti açılma yok dedi ama canımdan can gitti canım aşırı acıdı sonra nstye bağladı sonra doktoru çağırıp alttan ultrasonla baktılar progestan verdiler ama içim hiç rahat değil bazı yazılarda alttan muayenenin doğumu tetiklediği yazıyor şuan batma hissi var korkuyorum