Herkese merhaba, 29+2 olduk bugün. Çoğunlukla burada okuyordum ama bugün sıklıkla yaşayınca danışmak istedim. Bebişim bugün maşallah hareketli bayağı fakat farklı zamanlarda sanki karnımın kenarlarında toplanıyor. Bazen göbeğimin orda bir toplanma ve sertleşme hissediyorum. Bir de tekmeleri de bayağı sertleşmeye başladı. Ağrım, sızım yok ama ilk gebeliğim olduğu için bu toplanma olayı bu haftalarda normal mi merak ettim🥹