H-ckerana teşekkürler 😊 Kızım Nil Dünya iki isimli Dünya’ yı kullaniyoruz 🤗 ince ünlüler çoğunlukta olduğu için iki ismiyle söyleminde zorluk yaşanmadı hatta tınısını seviyoruz bazı iki isimler zor, uzun ve dediğiniz gibi alakasız olabiliyor 😇 şimdi aynı şekilde iki isim arıyoruz Emir babamın ismi kesinligi var.. Dünya’ya da uyum yakalamaya çalışıyoruz 😌