Cansu1111 Merhaba nst de 32 haftamdayım beneğin kalp atışı ilk 150lerde sonradan 190 lara çıktı geri indi doktorum bişey olmaz dedi ama korktum yaşayan(varmı
bebekcan Cansu1111 ben bugun taburcu oldum beni takip altnda ttular kanlar takldi serumlar felan 4gun tedavi gordum eve yolldi doktr fakat 2gundebir nst gel dedi
bebekcan Cansu1111 benmde 180seyrediyidu 34haftaym hersey ypldi baklm erken digum riski var bu seklde sezaryana alrlar
Cansu1111 bebekcan sizin bide sürekli mi çıkıyor benim çok hareketlendiğinde yükseliyor ilk 140 la başladı sonra çok hareketlendi yükselmeye başladı
bebekcan Cansu1111 bilmiolarki doktorlarda benm herturlu bakldi yukselio benm kansizlikdan dolayi buyuk ihtimal bide asiri stres yapnca tetiklio
bebekcan Cansu1111 140 160normal benm 170 180arasi oldugu icin arada sancilar oldugu icin sknti yasadm
Cansu1111 bebekcan benim de kanım 9.7 ye düşmüş dediğiniz gibi. Oda yapıyor olabilir sıkıntı yok dedi doktor hareket halinde oluyor dedi bilemedim