Açıkcası benim bat normalde bugün😅 geçen hafta kasık ağrılarım başladı, genelde reglden 1-2 gün önce olurdu. Cumartesi gecesi ve pazar sabahı hafif mide bulantısı yaşayınca pazartesi kan verdim beta 18 çıktı şu an 4 haftalık olmak üzere. Kısacası adetimden 3 gün önce öğrenmiş oldum, hakkımızda hayırlısı olsun, inşallah güzel haberler alırsınız 🥹💕 Şunuda söylemek istiyorum gebelik planlarken sürekli belirti arıyodum yorumlar okuyodum en ufak şeye test yapıyodum en son salınca oldu sizde hiç düşünmeyin anın tadını çıkarın inanın sürpriz olması daha heyecanlı oluyor 😍