Kızlar 12 haftalık gebeyim. Çok büyük bir aptallık yaptım ve havuza girdim. 3 gün sonra ciddi kanama geçirdim acilen progestan iğne ve fitil kullanmaya başladım 1 gün sonra aşırı derecede değişik anormal bir vajinal enfeksiyon kaptım ebeler muayne etti ve şok oldular. Rengi çok affedersiniz ishal gibi kahverengi ve sarı şeklindeydi. Aklımı kaybedecektim.Korkudan ve ağlamaktan öldüm.İnanılmaz bir kaşıntı kabarıklık. Tabii bu süreçte çok şükür bebek ve rahim sağlıklıydı.Hemen bu sabah doktor baticon ile vajinamı temizledi. Şuan o akıntıdan eser yok beyaza döndü. Sakın bu hataya düşmeyin. Size de ibret olsun diye paylaştım.Ben yaşadım siz yaşamayın..