merhaba, doğumuma 1. derece akraba 1,5 yaşındaki bebeğiyle gelecek. gelme de denilmiyor. insan bebeğini yenidoğan evine getirir mi? ben de sezeryanlı olucam zaten. yenidoğanda bağışıklık yok. şimdi öpmeyin de denilmiyor. kocama desem umrunda olmaz ense arkası yapar konuları ya da benimle tartışır katlansan nolcak diye.ne yapmam gerekiyor bana fikir verebilir misiniz? bu uçuk virüsüyle sakat kalan cocuk gibi haberleri biliyorum insan bebeği için korkuyor. sizde de böyle gelenler oldu mı? ne yaptınız? ne yapmalıyım ? bağışıklık ne zaman oluşuyor? çok mutsuzum