Yorumlarda bu konunun normalleştirilmesine okadar şaşırdım ki. Bana göre bu aldatmadır abi ha kendi evine karı getirip karşısında dokunmadan kendi işini halletmişsin ha video izlemişsin ilk dediğime aldattı derler ama. İkisi de aynı. Benim için aldatmadır boşanma sebebidir aklıma geldikçe bakarım eşimin telefonuna daha görmedim çok şükür. Görsem olacakları da biliyor zaten.
Herkesin görüşü farklıdır tabi ama ben bu durumun normalleşmesine karşıyım benim görüşüm bu