19942022 ben esimin telefonunda telegram kanallari gormustum orada boyle yayinlar videolar gayet serbest cunku. Bir gun goruyordum ertesi gun siliniyordu, sonra google my activity kismindan saat kacta girdiğine vs baktim evde iste gayet rahat takilmis. En son instagramdan bisey gosterirken telefonu cekip aldim elinden yine bir kanal gordum ama o an annemlerle beraberdik ve tepki vermedim. Eve gelince sordum bir problemimiz mi var benim bilmedigim, bana soylemek istedigin bisey var mi diye sordum. Hayir nereden cikti vs deyince dayanamadim en sonunda dedim ki o zaman telegramda bu kadar aktif olmanin sebebi nedir. Bana ilk basta guldu ya bugunku VPN acikti ondan oldu instagramdaki yorumlardan birine tikladim oyle oraya gecti falan dedi ama salak degilim tabii ki ben de kullaniyorum instagram. Dedim ki hayir bu bahsettigin olaylar farkli zamanlarda oldu, mantikli gelmiyor dediklerin, ayrica ben daha once de gormustum ama belki yanlis anliyorumdur diye seninle konusmak istemedim bunu dedim. Kivirmaya calisti ama ben gordugumu biliyorum sonucta, dedigi hicbir seye inanmadim, kaldi ki telegramdaki videolardan da birkac tane indirmisti gormustum, bunu da soyledim. Sonuc olarak ertesi gun telegrami komple silmisti telefonundan. Su an izliyor mu bilmiyorum, ama o da salak degil izliyorsa da silecektir gecmisten. Hic yenilir yutulur bisey degil hele ki insan o kisiden hamileyken boyle biseyi gorunce dunyasi yikilmis gibi hissediyor, sonucta ben de istiyorum eskisi gibi cinsel hayat ama olmuyor bunun tek sorumlusu da ben degilim. Kaldi ki ben gebeligimin neredeyse ortalarindan beri isteksizlik yasiyorum, iliski sirasinda aglayasim geliyor acidan ama sogukluk olmasin diye geri cevirmemeye calisiyordum. Bunlari soylemek istedim, bana degersiz yetersiz hissettirdin demek istedim ama sonra iyi bir fikir olmadigini dusundum, cunku benim degerimi kiymetimi belirleyecek sey esimin herhangi bir konuya olan tavri degil. Su an konu aramizda tamamen kapanmis durumda, bizde bebek ters oldugu icin zaten son bir haftadir iliski yok ama boyle bir durum olmasaydi da ben bu meseleyi bu kadar uzatmazdim. Size tavsiyem meseleyi net bir sekilde konustuysaniz artik uzatip lacka bir hale getirmemeniz. Evet zihinden silmek zor oluyor ama bunu dusunup stres yapmak hem bebege zarar hem de eski duzeninize donmenizi zorlastirir. Esinize guvenip yolunuza bakmaniz gerek ne kadar zor olsa da. Cunku erkekler bir mevzuyu evet bir yere kadar idare ediyor ama uzayan isle de ugrasmiyorlar cunku zihinleri bizimki kadar kompleks calismiyor bir yerden sonra umursamayip tamamen salabilir de Allah korusun.
Ben de bu durumu yeni yasadigim ve epey uzuldugum icin cok uzun tuttum kusura bakmayin ese dosta anlatilacak seyler degil maalesef buraya dokmek istedim icimi, hakkinizi helal edin 🥺