NurZenkin Kızlar OMEGA vitamini başladık kullanıp da kilo alımında artış yaşayan var mı ? Aşırı iştah yapar mı ?
Queen3524 NurZenkin Bende imom omega kullanıyorum şuanlık bir değişiklik yok iştahım genelde midemin durumuna göre değişiyor 🥲
Semihaoyku NurZenkin bende imom omega kullanıyorum kilomda artış olmadi bebek kilo aliyo istahom bazen iyi oluyo bazen canm hıc bişey istmeiyo
Semihaoyku NurZenkin aynen denersin baktın iyi devam yoksa değiştirir doktor ben önce marincop kullandım fayda etmedi degistrdi imom a geçtik
Beren44 NurZenkin bende kilo yapmadı 3.aydan sonra başladım şu an 6.aydayim 4kilo aldim😊 içerisindeki vitaminler hem size hem bebeğe etki ediyor sadece
NurZenkin Beren44 erken başlamışsiniz siz.Doktor genelde son 3 ayda veriyoruz ilacı dedi .Bende biraz toplu bir bebiş olsun diye 21 e yakın yazdırdım .Peki kilosu nasıl gidiyor ?
Beren44 NurZenkin 26 haftaligim dün randevum vardi 850gr kilosu haftasıyla uyumlu dedi ama bilmiyorum..vitamini 12.haftadan sonra basladim bence erken değil
NurZenkin Beren44 doktorun bana dediğinden ve benim haftamdan erken olduğu için söylemiştim.Masallah kilosu güzel ilerliyor.Ben şuan 21 haftalık oldum yeni başladım.Yanlis anlaşıldım galiba
Beren44 NurZenkin yok hayır yanlış anlasilmadiniz😊 doktorunuz dediyse mutlaka doğrudur ama genelde folik asitden sonra vitamine geçiliyor diye biliyorum ben hemen başlamıştım o haftalarda kullanılacak diye bisey yok
Beren44 NurZenkin belki sizin kan değerinize göre söylemiş olabilir herkeste farklı olabiliyor önemli olan bebislerin sağlıklı olması Rabbim sağlıklı zamanında kucaklarimiza almayı nasip etsin insallah🌸🙏