Dmrl_02 bende sizin gibiyim ilk gebeliğimde karin bolgesinde hareket olurdu bu gebeliğimde hep asagida bazen elimi bacağımın arasına koyup uyuyorum korkudan. Eşime diyorum bu gece suyum gelecek kesin doğuruyorum diye. Doktor normal dedi 26.haftaya girdik artık eskisi kadar asagida hareket etmiyor