hasret_isa turannn33 senin varsa bana da söyle canım 🤣 bende tarsustayim doğum hastanesine gidiyorum kararsızım ama
Sehrbn_ turannn33 özel kadın doğuma gidiyorsanız ben Banu gülentek onunla ilerlemiştim hala ordaysa tavsiye ederim..
turannn33 hasret_isa Bende çok kararsızım normalde Marmaris’te takip oluyordum ancak tayin sebebi ile buraya gelmek zorunda kaldım o yüzden arayıştayım
Minikkalplerinannesi Ben Mmt Amerikan hastanesi Ahmet Melih Akkuş doktorumdan çok memnunum, ilk doğumum onda oldu, çok ilgili güler yüzlü bir doktor.İkinci doğumunu da onda yakında yapacağım. Her zaman telefonun ucunda yardımcı olabilen bir doktor.