akkaya_1234 Handeylull3 Uygulama ya göre 9+6 haftaliğız hayırlısı ile Allah tamamına erdirsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum birbimize dua edelim😊
qusel Handeylull3 ben 15 tr filan hissettim 2. Gebeligim ama ilk hamilelikte 13 te filandi. Fakat şöyle benim çocuklarım aşırı hareketli Dr ölçüm bile yaparken zorlanıyor bazen hic durmuyor diye.
Aylin-- Kaderozy sezaryen mi dogumunuz hocam bende 37+4 um şuan acaba haftaya doğum planlanır mi diye düşünüyorum da
012908- Handeylull3 ya kendi gelcek ya zorla😅ama bebeklerimiz hayirla saglikla gelsinler zamanlari var demekki napalim
Handeylull3 qusel ayy benim ilk gebeliğim ama o kadar sakin kii çok az hareket ediyor ultrasonda bilee ben ilk 17. Haftamda seyreme şeklinde hissetmiştim ☺️