Sevgi3838 yani bebiş içinde uyuyacak kadar dışarda kalmam büyük ihtimalle. Arabayla gidip geliriz gideceğimiz yerlere o yüzden pratik bir şeyler lazım. Sadece pusetli olan dediğim model daha kullanışlı gibi geliyor bana. Abim/ ablamda gördüğüm kadarıyla çocuklarına bebek arabası kullanmadılar pek. Ben de kullanmam gibi geliyor😅