Lavinyam06 Kürtaj sonrası adeti uzun süren oldu mu aranızda normal bir durum mu kaç gün sürmüştü başından geçenler yazabilir mi
Citirmom Lavinyam06 benim biraz uzun sürmüştü bir de normalde olan regl belirtilerimin hiç birini yaşamadım. Göğüs hassasiyeti, ağrı vs olurdu bende hiçbiri olmuyo kürtajdan beri. Sizin de öyle mi?
Mlsaa99 Benim 60 gune yakin olmadi tarlusal kullandim ona rağmen yine olmadi en son doktora gittim hormonlarima bakmisti sutt hormonum yukselmis kurtajdan sonra adetimi kesmis hemen gelmisti verdigi hapla
Lavinyam06 Citirmom benim de hiç belirtim olmadı zaten bir anda başladı adetim 🥺 normalde göğüs hassasiyeti karın ağrısı olurdu ama olmadı
Citirmom Lavinyam06 İşlem sonrası normal düzende iki kez adet oldum ikisi de belirtisiz oldu. Olduktan sonra biraz karnım ağrıdı ikinci seferde ama genel olarak öncesi belirtileri kayboldu. Şimdi gebelik denemesi yaptık acaba öyle miyim anlamıyorum. Daha öncekinde direkt göğüslerimden anlamıştım hamileliğimi