Minikmercimek_ 37+1 im sezeryan olacagım 38+5 de yani bugün bitince 10 günümüz kalıyor çok sükür 🙏 ben her hafta gidiyorum nst 32 den beri bağlanıyorum. Baya zorlanıyorum ayak ve ayak bileklerim akşamları çok şişiyor ve agrıyor yatmakta zaten eziyet yemek bile yapmıyorum zar zor kahvaltı bı iki ev işini yapıyorum öyle son zamanlarım tatlı heycan tabi Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin 🙏♥☺