Merhaba 37+3 deyim arada sancılarım oluyor ama nst de sancım yok deniliyor nst de sanci değerinin kaç olması gerekiyor 40 lari görüp geri düşüyordu değer genelde akşamları daha çok oluyor sancilarim bacaklarımı kapatamiyorum bacaklarımın üst kısımları ağrıyor belim ağrıyor ve bebek karnımın üst kısmında top gibi oluyor sivrilesiyor bunlar olduğunda ağrım oluyor ama bunlar doğuma hazırlık sancıları mi bilmiyorum bilen varsa yardımcı olsun lütfen