Betul_ela0 beslenme tarzın nasıl bilmiyorum ama değiştirmeyi ya da farklı şeyler denedin mi? Mesela eskisi gibi asla tek bir öğünde yiyebileceğin kadar yemeği bir seferde yeme ikiye böl biraz ye bir kaç saat sonra tekrardan beslen. Gaz yapan yiyeceklerden eminim ki uzak duruyosundur ben gene söyleyeyim mutlaka lifli ve posalı gıdalar tüketmeye çalış. Her sabah istisnasız 2 kayısı üzerine 1 büyük bardak su ile güne basla ve probiyotik almadığın gün olmasın kefir bulamazsan yoğurdun üzerindeki suyu kaşıkla aklıma bunlar geliyor ve tabii ki gün içinde hareket 🙂↕️