Milina küçük bir şehirde yaşıyorum ve bütün doktorları biliyorum. 6 aya kadar özelde bir doktorumdan memnundum. Ama muayene ücreti bana göre fazlaydı son aylar da sıkı takip olduğunu bildiğim için değiştirdim farklı bir doktora geçtim o da özel ama hastanede değiller klinik açmışlar. İşte devlete de kaydım olsun nst vs ya da Sezaryenlik durumum olur gün alırım gibisinden gitmeye başladım. Dün gittiğim 4. Doktordu hep ilgisizlerdi. bugün de boşa yoruldum Çarşamba günü poliklinik yapıyormuş.