Aynil710 Kizlar ilk gebeligim cok heyecanliyim herkes bebek kesenin sağındaysa kız , solundaysa erkek diyor. Sizcede doğru mu ? TAM TERSİ CİKAN OLDU MU TECRUBELERİNİZE İHTİYACİM VAR? Hemen alisveris yapmak istiyorum 😍😍
Niloyaaaaa Aynil710 benim karından ultrasonda soldaydı canım gerçi hala bebeğim sola yaslanmayı çok seviyor cinsiyetimiz erkek ☺️