Naz01duru Bebeğim bir buçuk aylikken süt alerjik olduğunu öğrendik ve evolvia rp1 le baslasik şu an 10 aylık sürekli raporun son aylari mamalarimiz eksik veriliyor sizde öyle bir durum yaşıyor musunuz ve 10 tane mama yazdı doktorumuz daha fazla alamıyor muyuz
qusel Naz01duru aylık kullanım dozunu değiştirebilirsiniz yetmiyorsa. Bı,dede az geliyordu raporu dezenlemisti Dr yeniden
Naz01duru Aslında söyledim doktorumuza eczneylede görüştük ama sistemde bu şekilde son ay az veriyorlarmış ve raporu tekrar çıkartmanız gerekli dediler .tekrar doz hakkında goruseyim çünkü baya mama problemimiz oluyor