32+0 ekimin 4ü gözüküyor benimde 🥰 bugün kıyafetlerini yıkadım dolabını şifonyerini temizledim iyice. Eşimde odasındaki rafları yaptı süslemelerini yaptık yavaş yavaş odası bitiyor🥹 kendim de ise mide yanmalarım son levelde. artık uzun yürüyüşler yapamıyorum çok cabuk yoruluyorum. Bebişin hareketleri can yakıyor bazen. Sıcaktan tansiyon sorunu da yaşıyorum🥲 yine de her şeyine razıyım bebişim yeter ki sağlıklı olsun🙏🏻🥰