Selam bende aygün hanıma gidiyorum hamileliliğimin 3. Ayından itibaren iyi bi doktor herşeyi detaylı anlatıyo ilgileniyor 37 haftalık hamileyim normalde haftaya doğum olacaktı bebek biraz daha gelişsin diye 23 üne aldık.
Muayene 600 tl idi 900e çıkmış nst 30tl doğum için 25 bin dediler odalarına bakmadım hiç