aliis07 selam kızlar 30. haftamdayım ve son birkaç gündür iştahım o kadar çok kapandı ki 3-4 kaşıktan sonra yemek yiyesim gelmiyor doymuş hissediyorum kendimi normal mi bu sizde de böyle bir şey oldu mu? çok endişeliyim, bebeğim beslenemeyecek diye 🥹🥹