Helenaaa Bir kaç gündür kasık ağrılarım var ve dünden beri inanılmaz şiddetli bel ağrım var sol tarafta acaba kasık ağrıları bele mi vuruyor ? Bunu yaşayıp hamile olan var mı ?
lilyum_ Helenaaa ben canım. Asiri bel ağrısı ve sol taraf kasık ağrım vardı. Dün pozitif gördüm cok şükür.
Helenaaa lilyum_ yaa hayırlı olsun sizin adınıza çok sevindim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 😍 şu an benim belim çok kötü tam düz duramıyorum ayaktayken çok zorlanıyorum kasık ağrılarım da var İnşaAllah bu ağrılar bebiş içindir 😁
lilyum_ Helenaaa ayy inşallah benim o kadar fazla ki anlamıştım birşeyler olacağını. Hala da devam ediyor biraz ayakta duruyum agridan dayanamıyorum hemen geri yatıyorum İnsallah bebisin vardır test yaparsan mutlaka haber ver 🥰🌸
furaley678 Bende şimdi uzanırken sağ tarafıma çok hafif ağrı girdi hamilelikle ilgisi varmıdır bilemiyorum ya
furaley678 Helenaaa insalllaaaah kızlar rabbim bizi mutluluktan ağlatsın insallah pozitifleri görelim
Helenaaa lilyum_ benimde böyle şu an ama adetime 10 gün var daha aslında bat 17 yazdım ama aslında 18 😂 daha erken test için sanki
Helenaaa furaley678 hadi hayırlısı şu an test yapmak mantıklı değil zaten çünkü varsa bile çıkmaz İnşaAllah vardır