Kızlar benim bat 15 Ağustos bı kizim var 4 yaşına girecek, ikinciyi istiyoruz ilk gebeliğim çok sıkıntılı geçmişti erken doğum yapmıştım umarım sağlıklı bı gebeliğim olur sıradan normal bı gebelik yaşarım 🥰. Belirti olarak hiç bı şey yok hafif karın ağrısı çokça bel ağrısı var
Sizler ne durumdasınız kaçıncı gebeliği planliyorsunuz🥰