-ezgi Merhaba 7+1 gebeyim bugün doktorum kesede bozukluk olduğunu ama önemli olmadığını söyledi kalp atışlarını da duydum kanamam falan da olmuyor düzelir mi
Kocamanailem_ -ezgi Bunu bende merak ediyorum. İkizlere hamileyim birinin kesesi güzel gelişimi iyi diğerinin kese şekli biraz bozukmuş. Gelişimi 1 hafta geride. Kese şekli düzelecek mi bakalım dedi 15 gün sonra tekrar gel dedi
06Pembemavi80 -ezgi benim kesem bozulmuştu. Böyle ussten eğik gibi yamuk gibi olmuştu. Kalp atışı bende de vardı. Ama o dönem öksürük ve kanama da vardı bende. Öksürük daha da artırıyordu kanamayla beraber . 1 hafta sonra gittiğimde düzelmişti kesesi.
-ezgi Kocamanailem_ doktor sorun olmadığını söyledi üstünde durmadı ama yine de bi telaş yaptım inşallah düzelirler.